niedziela, 10 listopada 2013

Ulubione kosmetyki kolorowe ;)

Tak jak obiecywałam dziś pokażę moje ulubione kosmetyki kolorowe , których ostatnio uzywam i uważam , że są naprawdę dobre.

1. REVLON Colorstay



Dobrze już znany większości Revlon colorstay . Ja posiadam obecnie do cery mieszanej i tłustej w odcieniu 180 sand beige , który jest teraz delikatnie za ciemny więc zamówiłam już 110 ivory. Podkład zapewnia pełne krycie , matowe wykończenie i co bardzo waże utrzymuje się na twarzy cały dzień. Zdecydowanie mój faworyt do mojej problematycznej cery. Uważam też , że ta wersja jest lepsza niż do cery suchej , ponieważ tamta wersja powodowała u mnie przesuszenie i alergię natomiast ten sprawdza się idealnie.

2. BOURJOIS twist up the volume mascara




Mascara marki Bourjois , która posiada wykręcaną szczoteczkę. Pierwsza daje nam duzą objetość rzęs a gdy się ją wysunie kolejna szczoteczka daje nam niesamowite wydłużenie. Jest to świetna mascara , uważam , że nawet lepsza niż tusze z Loreal i zamierzam ją kupić ponownie , albo spróbować inne tusze z tej marki.

3.  W7 Naked Nudes Eyeshadow Palette


Pale neutralnych cienii marki W7 idealnie nadaje się w dzień lub na wieczór. Cienie nie są bardzo napigmentowane , ale jak dla spisują się ok. Zamówiłam sobie bazę pod cienie firmy Virtual więc może z tym połaczeniem będzie jeszcze lepiej.

4. Pędzle no name ;)


Zamówiłam te pędzle na ebayu ponieważ potrzebuję skompletować nowe , bo moje stare zupełnie nie nadają się do uzytku. Te wyglądem przypominaja pędzle Real Techniques , jednak są dużo tańsze. Włosie jest bardzo mięciutkie i świetnie się nadają do pudru , bronzera czy też różu.

5. Mój ostatni ulubieniec to nie jest rzecz z kolorówki natomiast perfumy Miss Dior.


Marzyłam o tych perfumach od dawna i dostałam je w końcu w prezencie urodzinowym od narzeczonego. Piękny zapach utrzymujący sie długo na ciele. Zdecydowanie zachęcam do ich kupna bądź powąchania w drogerii - niezwykle klasyczny i kobiecy zapach.

To wszystkie ulubione kosmetyki z ostatnich miesiecy , teraz pora na Karolinę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz