sobota, 11 sierpnia 2012

Moje male miejsce na ziemi :)

Hej !
W dzisiejszym poscie chcialabym wam pokazac kawaleczek miejsca , w ktorym mieszkam. Jest to mala miejscowosc polozna w Devon , na zachodnim poludniu Anglii. Jestem tu juz niemal 4 lata i nadal nie wierze , ze to juz tak dlugo :) Pamietam na poczatku strach , obawy a jednoczesnie podniecenie i ekscytacje wkroczenia w pelni dorosle zycie . Praca i utrzymanie sie w obcym kraju nie zawsze sa takie latwe jak mysla niektorzy. Trzeba pokonac wiele barier jezykowych , spolecznych aby dac sobie rade. Z biegiem czasu moge powiedziec , ze zycie za granica duzo bardziej mi sie podoba niz w Polsce. Oczywiscie bardzo tesknie za moja rodzina , ale tu w Anglii urodzil sie moj syn , mieszkam z narzeczonym i mamy swoj maly swiat. Ponizej kilka fotek z ostatniego spaceru. Czasem zapominam w jak pieknym miejscu mieszkam i baaardzo sie ciesze , ze nie jest to Londyn :-)







Oczywiscie jest to mala czastka zdjec , wokol nas jest wiele urokliwych miejsc , ktore z pewnoscia wam kiedys pokaze :)
P.S Na ostatnim zdjeciu mozecie zobaczyc  , ze mocno rozjasnilam wlosy :-) Zachcialo mi sie eksperymentow i poki co jestem zadowolona zobaczymy na jak dlugo;-) W nastepnym poscie opowiem o pielegnacji rozjasnianych wlosow i czego obecnie uzywam.
Pozdrowionka duzo slonka :)
Ja odliczam juz czas do wrzesniowego urlopu !
Paaaa

Marta

12 komentarzy:

  1. Pięknie tam jest :)Ja Wielką B. znam tylko z perspektywy Walii :) tam była i mam nadzieję będę jeszcze kilka razy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grillowany też jest dobry :) ale fakt częściej robie tego z folii :D albo w cieście :D - delicje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie!
    Zazdroszczę:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. tęsknota tęsknotą ale jakbym spojrzała tak na morze zaraz by mi przeszło - podziwiam za decyzje o opuszczeniu kraju:) szacun za odwagę

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :D
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne widoki !
    Strrrasznie mi się podobają te zdjęcia, mogłabym siedzieć i się na nie gapić godzinami ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. jak tam ślicznie!!!

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz tam pięknie!!!
    Masz racje, czas bardzo szybko leci...

    OdpowiedzUsuń
  10. bylam tam, piekne miejsce, zazdroszcze morza ;) xx

    OdpowiedzUsuń