poniedziałek, 17 września 2012

Twisted Bubble Tea

Hey,

nie wiem czy już miałyście okazję spróbować Bubble Tea, ja miałam okazję tę wczoraj.. Tyle razy już czytałam o tej herbacie same ohh i ahhh.


Poprosiłam Panią, aby poleciła mi coś super. Wybrałam zieloną herbatę o smaku kumkwatu z tapioką karmelową. Niby mieszanka smaków kwaśnych i słodkich. Kuleczki miały mieć syrop w sobie, a takiego nie miały. Ogólnie napój dobry, ale spodziewałam się naprawdę czegoś super. Jednak myślę, że dam jeszcze szansę, ale teraz zdam się na swój własny smak :)
We Wrocławiu Bubble Tea jest w CH Magnolia i jeszcze gdzieś w okolicach rynku :)

7 komentarzy:

  1. nie słyszałam o takim wynalazku, ale google prawde ci powie i już wiem o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że niedługo zrecenzuję tą płukankę :) U mnie w mieście też można dostać Bubble Tea, ale jeszcze nie próbowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ciekawa :)

    o płukance napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj teraz chętnie bym się tego napiła! Wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;*
    jeszcze nie słyszałam o tym, ale z chęcią spróbuję i będę wypatrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie piłam ale przy najbliższej okazji bycia we Wrocławiu na pewno spróbuję ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie . dodajemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy lokal - Wrocław Rynek - na przeciwko Piwnicy Świdnickiej, nazywa się Bubble Double

    OdpowiedzUsuń