piątek, 17 maja 2013

Eveline, Bio Hyaluron 4D, BB korektor do twarzy 8 w 1 kryjąco - rozświetlający

Hej,

przedstawiam Wam produkt z którym w ostatnim czasie się bardzo zaprzyjaźniliśmy. Zacznę od tego, iż nie mam bardzo wymagającej skóry wokół oczu, nie mam sińców z czego bardzo się cieszę :) Od korektora wymagam jedynie rozświetlenia, aby skóra wyglądała na gładką i wypoczętą. 



Jakiś czas temu sięgnęłam po korektor rozświetlająco-kryjący marki Eveline. Jest to nowoczesna formuła zawierająca kwas hialuronowy oraz roślinne komórki macierzyste PhytoCellTec, które mają za zadanie wygładzić, nawilżać i zapobiegać wysuszeniu naskórka wokół oczu oraz przywrócić skórze biologiczną młodość. Zawiera mineralne pigmenty rozświetlające te właśnie składniki optycznie wygładzają zmarszczki i linie mimiczne. 

Szczerze mogę powiedzieć, że jest to bardzo dobry produkt, w niewielkiej cenie ok. 14 zł. Występuje w dwóch odcieniach, ja wybrałam jaśniejszy. Moje "wymagania" są spełnione w stu procentach, skóra jest delikatna, rozświetlona oraz nawilżona, a co najważniejsze korektor nie zbiera się w załamaniach. Jest to produkt, który na długo zagości w mojej kosmetyczce.

Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu.

2 komentarze: