środa, 15 lutego 2012

Mleczko prostujące oraz mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury Marion kosmetyki - recenzja.

Witam witam :) Piszę do was już z Polski gdzie zaatakował mnie mróz i śnieg!:) Ale bardzo cieszę się , że tu jestem , bo mogę nakupować polskie kosmetyki i w końcu je wytestowac :D
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją dwóch produktów do włosów , które używam od kwietnia zeszłego roku. Wracając w kwietniu do Anglii zapomniałam ich zabrać ze sobą , lecz teraz czekały na mnie żeby je zużyc do końca :)
Niestety jak widzicie ceny są zdrapane ale to był bardzo niski koszt poniżej 10 zł:) Mleczko prostujące włosy ma przyjemny zapach , w konsystencji jest dość gęste , po nałożeniu na włosy nie skleja ich , ale nie daje spektakularnego efektu.
Mgiełka ochronna do włosów również pięknie pachnie i naprawdę działa. Włosy są po jej użyciu gładkie miłe w dotyku i świetnie współgrają z prostownicą. Muszę przyznać , że miałam wiele już tego typu produktów do włosów i te mnie zachwyciły pomimo swojej bardzo niskiej ceny;) Zmieniłam pielęgnację włosów , przede wszytskim uratowałam je ścinając za co bardzo mi podziękowały , bo świetnie się teraz układają :)
Miłego wieczoru.
Pozdrawiam .

3 komentarze:

  1. taka niska cena? kurcze, muszę je mieć! gdzie można je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ja kupilam w osiedlowej drogerii nie wiem gdzie indziej mozna je dostac niestety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm nie uzywalam nigdy, bo z reguly chodze w naturalnych, kreconych, ale na pewno chronia przez szkodliwym dzialaniem prostownicy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania bon na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń