czwartek, 1 marca 2012

Marion Kosmetyki

Witam wszystkich po dłuższej przerwie, 

nawiązując bo poprzedniego postu Marty, w którym pokazała kosmetyki firmy Marion, dziś przedstawiam Wam błyskawiczną odżywkę do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami. Przyznać się wam muszę, iż "ukradłam" ją mojej mamie. Będąc kiedyś u rodziców w odwiedzinach zapomniałam odżywki. Niestety bez moje włosy nie dadzą się rozczesać, są twarde i szorstkie. 


Odżywka zawiera jedwab, kompleks multiwitaminowy A,E,H,F, oraz prowitaminę B5. Które pomagają zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu się końcówek włosów, wygładzają i odżywiają, ułatwiają rozczesywanie, zapobiegają elektryzowaniu włosów oraz zabezpieczają przed promieniowaniem UV.
Dodatkowo odżywka została wzbogacona w proteiny ryżowe, które przywracają włosom miękkość i piękny połysk.

Zapach odżywki jest cudowny, delikatny, cytrusowy długo się utrzymuje. Odżywka nie obciąża włosów. Idealnie spełnia swoje zadanie dzięki niej nie mam problemu z rozczesaniem włosów. Niestety nie wiem jaka była jej cena, podejrzewam, że niezbyt wysoka. Zdecydowanie kupię ten produkt jeszcze raz.

Pozdrawiam gorąco :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajni prezentuje się ta odżywka. chyba się na nia skuszę :)

    OdpowiedzUsuń