środa, 7 marca 2012

Podstawa damskiej kosmetyczki czyli suchy szampon do wlosow :)

Hej!
Witam was po przerwie spowodowanej urlopem w Polsce. Pomimo , ze byly to 3 tygodnie to wciaz za malo :) Bylam pewna , ze bede miala duzo czasu na odoczynek i pisanie postow , ale jednak sie mylilam :)

Dzis chce napisac o niesamowitym produkcie , ktory wiekszosc z was juz pewnie doskonale zna , ale moze znjadzie sie ktos kto nie wie o istnieniu tego cudenka a mowa oczywiscie o suchym szamponie do wlosow.
Ja akurat posiadam obecnie taki firmy Batiste :






Jest to szampon w postaci dezodorantu , ktorym psikamy wlosy po czym mamy je znowu czyste tak jakbysmy przed chwila je umyly :) Produkt ten jest swietny zwlaszcza dla osob , ktore maja problemy z przetluszczaniem sie wlosow. Ja kiedys mylam wlosy codziennie , ale wiem , ze to byl blad , poniewaz przyzwyczailam je do tego i potem nawet swiezo umyte za kilka godzin potrafily sie przetluszczac. Teraz myje wlosy co 2 dni a na drugi dzien po umyciu uzywam tego wlasnie szamponu glownie na grzywke , ktora najbardziej sie przetluszcza. Ma swietny swiezy zapach i wiem , ze nie potrafilabym sie juz obejsc bez tego cacka , jak bardzo ulatwia mi on zycie..:)
Bedac w Polsce mialam okazje testowac inny suchy szampon firmy Isana 


Nie bylam jednak z niego zadowolona , poniewaz zostawial sporo bialego sladu , ktorego nie dalo sie wyczesac. Szampon firmy Batiste rowniez pozostawia bialy slad na wlosach ,  ale da sie go usunac porzadnie szczotkujac wlosy.  Jesli macie mozliwosc przetestowac te produkty goraco polecam , na pewno je polubicie :)

1 komentarz:

  1. ja używam tego niebieskiego z Isany i jestem bardzo zadowolona ;) mój kosmetyk, który muszę mieć zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń