czwartek, 29 marca 2012

L'oreal Perfect Clean - intensywny żel peelingujący

Hey dziewczyny,

witam Was w tym okropnym i ponurym dniu, dziś przedstawiam Wam produkt którym jestem zachwycona. 


Jest to żel do mycia twarz, zawierający drobinki peelingujące oraz ciekawą "gąbeczkę". Produkt przeznaczony do każdego rodzaju cery. Zapach niezwykle przyjemny, cytrusowy, czyli mój ulubiony :) 


Żel ten używam raz/dwa razy w tygodniu, ciekawym rozwiązaniem jest gumowa szczoteczka, która podczas mycia twarzy delikatnie ją masuje, opakowanie bardzo poręczne, żel stoi na zakrętce, czyli nie musimy męczyć się z wyciśnięciem produktu. 


Produkt możemy stosować według potrzeb, gdy skóra potrzebuje mocniejszego ścierania, wówczas stosujemy go bez dołączonej gąbeczki. Żel dobrze się pieni, pewnie przez SLS które są w składzie. Bardzo dobrze się spłukuje z twarzy, nie znoszę męczyć się ze zmywaniem żeli, gdyż później jestem cała mokra :)
Żeby nie było samych ohh i ahh przy częstym jego stosowaniu może przesuszać twarz, dlatego ja ograniczyłam się do max dwóch użyć w tygodniu.

P.S. zabieram się właśnie za koktajl bananowo - truskawkowy :) Mmm pyszności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz