czwartek, 8 marca 2012

Kolczykomania :)

Jak juz kiedys pisalam kocham kolczyki jestem od nich uzalezniona i na moje szczescie ( lub nie :P ) sa one tanie w Anglii , wiec moge szalec do woli. Pokaze wam moje cudenka , ktore nabylam w ostatnim czasie i zadne z nich nie przekroczyly ceny 2-3 funtow :)

Zakupione w Polsce w sklepie Mojito :


Primark :



I na koniec dwa zdjecia na , ktorych pierwsze z lewej wiszace zalote marki New Look , obok Primark i na drugim zdjeciu na samym koncu zlote malenstwa z H&M :




To jest to co lubie najbardziej :-)))

5 komentarzy:

  1. Te kwiatki i kokardki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne:)) A kokardki górują:D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne kolczyki!:) ale kokardki najlepsze:))

    zapraszam do mnie http://sparking-dreams.blogspot.com/ i zachecam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie te długie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń