sobota, 12 stycznia 2013

Denko... :)

Hej dziewczyny,

ten post miałam przygotować już dawno, pokażę Wam kilka produktów które zużyłam jakiś czas temu.


Zaczynając od góry:


  • krem nawilżający do twarzy Alterra - jeżeli mam być szczera to się w nim zakochałam, krem bezzapachowy o lekkiej konsystencji, bardzo dobrze i szybko się wchłania w skórę, świetnie się sprawdził używany pod makijaż oraz do wieczornej pielęgnacji skóry. Teraz mam wersję kremu z aloesem, ale o tym innym razem :)
  • jedwab do włosów Biosilk - produkt bardzo dobrze wszystkim znany, ma wielu zwolenników jaki przeciwników. Ja mam długie włosy, potrzebuję takiego specyfiku który wygładzi mi końce i nada połysku włosom. Zapewne jeszcze nie raz jedwab wróci do mojej kosmetyczki.
  • Biosilk Thermal Shield - spray chroniący przed wysoką temperaturą, chroni również przed promieniami UV co jest jego dodatkowym plusem. Miałam małą buteleczkę, a wystarczyła na bardzo długo. Teraz będę chciała wypróbować spray z TREsemme.
  • Fa Nutriskin - Maximum Protection, gwarantuje suchą skórę pod pachami oraz odpowiedni stopień nawilżenia przez 48 godzin. Nie mam problemów z nadmierną potliwością, tak więc ten produkt był dla mnie bardzo dobry.
  • The Body Shop, Passion Fruit Body Butter, od dawna jestem zakochana w tych masłach, ich zapachy są niesamowite, świetnie nawilżają. Używanie tych masełek to dla nie sama przyjemność, szczególnie wieczorem po kąpieli.
  • Batiste Dry Shampoo - słuchy szampon jest już większości znany, kupiłam go podczas ostatniej wizyty w Anglii. Miałam go bardzo długo, ale używałam jedynie w nagłych wypadkach, np. po imprezie w celu odświeżenia :) Sprawdzał się idealnie.
  • Soraya Care&Control tonik antybakteryjny - już chyba kiedyś pisałam o nim. Jest to jeden z moich ulubionych toników. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę.
  • QS by s.Oliver On Stage - bardzo fajna woda toaletowa, nuta: czarna porzeczka, różowy pieprz, konwalia, róża, fiołek, drzewo sandałowe, wanilia.

To by było wszystko, zbieram kolejne pudełka i dbam o mój projekt denko, nie kolekcjonuję tylko zamieniam puste pudełka na pełne.

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś ten tonik z Soraya, lubiłam go i pewnie bym kupiła tylko że nigdzie nie mogę go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń