czwartek, 3 stycznia 2013

L'Oreal Infallible Make-up

Hej,

dziś przedstawiam Wam kolejny z moich ulubionych podkładów. 



L'Oreal Paris infallible make-up w sam raz na zimowy okres. Pierwsze co mnie w nim urzekło to zapach :) Nie miałam jeszcze pachnącego podkładu. Bardzo łatwo się rozprowadza, nie tworząc efektu maski. Dobrze matuje skórę, jednak nie przez 16 godzin. Krycie w sam raz dla mnie, nie mam problematycznej skóry. Zakrywa drobne niespodzianki i wyrównuje koloryt. Minusem może być fakt ze wysusza skórę, co jakiś czas muszę się z nim rozstać na kilka dni. Cena również może być jego wadą, akurat moją buteleczkę dostałam w prezencie, lecz jego cena wynosi ok. 50 zł co jest dosyć dużo. Ale jest wydajny to go usprawiedliwia :)




2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog
    Obserwujemy ?
    http://lifewithdelias.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń