sobota, 3 grudnia 2011

Perfekcyjna ciocia :)

Witajcie kochane :)

dziś przedstawiam Wam niezwykle trudny przepis na tort urodzinowy.. Moja solenizantka jest strasznie wybredna i przez to musiałam się namęczyć przygotowując to cudo :) 


Składniki: 

- gotowy biszkopt czekoladowy Delecta,
- 500 ml śmietanki kremówki 
- dwa Śmietanfixy,
- galaretka,
- brzoskwinie w puszcze.

Czas przygotowania: 40 min :) w tym 30 na dekorowanie, tak wiem wiem jeszcze dużo mi brakuje do mistrza cukiernictwa :) Nie wiem czy muszę opowiadać o przygotowaniu tego niezwykle pracochłonnego tortu. Powiem Wam tylko, że różową masę uzyskałam po zmieszaniu ok 200 ml śmietanki ubitej ze śmietanfixem i dolałam ostygniętą galaretkę.. 
Pozostaje mi wstawić 4 świeczki na tort i czekać, aż gość specjalny przybędzie i oceni cioci "wypiek"

1 komentarz: