poniedziałek, 16 stycznia 2012

3 x na tak :)

Witam po ostatniej nieobecnosci spowodowanej brakiem weny , ale mam nadzieje sie poprawic i pisac systematycznie :) W ostatnim czasie mialam pare kosmetykow do przetestowania , ktore pomimo swej niskiej ceny bardzo mnie zachwycily :)
Numerem jeden okazal sie korektor pod oczy , ale w moim przypadku nakladam go na wszelkie niedoskonalosci. Korektor jest z firmy Collection 2000 Lasting Perfection i jak zapewnia producent ma on sie nam utrzymac do 16 h.
Oczywiscie nie mialam okazji przetestowac go tak dlugo , ale z powodzeniem utrzymywal mi sie na twarzy 9h i swietnie zakryl wypryski oraz zaczerwienienia. Swietny produkt za niska cene - 4.50£ i na pewno kupie go nieraz :) W zasadzie mam kolejny na zapas :)

Kolejna rzecza jest BB Blemish Balm All In One Magic Make Up.

Jest to BB krem z angielskiej marki 17 dostepnej m.in. w drogeriach Boots. Ja posiadam odcien light jest jeszcze odcien medium . Jest to rewelacyjny produkt , ktory nadaje skorze lekki koloryt , jednolicie wygladza cere , zakrywa zaczerwienienia czy inne niedoskonalosci i jest malo widoczny na twarzy. Daje bardzo naturalny efekt a przy tym swietnie zakrywa. Zdecydowany faworyt. Znajac jednak moja ciekawosc do innych produktow , pewnie nie kupie go nastepnym razem , lecz na pewno kiedys wroce . Dodatkowo ma on wysoki filtr UV , nawilza cere i sprawia ze jest ona promienna. Przy mojej jednak swiecacej cerze , musze nalozyc puder matujacy , jednak efekt bardzo mi sie podoba - maly oddech od ciezkich podkladow. Koszt - ok 7.00£ .

I ostatnia rzecza jest dobrze wszystkim znana - maslo kakaowe firmy Ziaja.

Jest to swietny krem o bardzo przyjemnym zapachu kakao . Bardzo dobrze radzi sobie z nawilzaniem twarzy. Wieczorem nakladam gruba wartstwe na cala twarz i rano moja cera jest nadal swietnie nawilzona i przyjemna w dotyku. Nie zatyka porow . Nalozony pod makijaz moze dawac efekt swiecacej cery wiec warto uzyc pudru matujacego . Naprawde dobry produkt z bardzo niska cene , u mnie kosztowal 1.95£ , a podejrzewam , ze w Polsce jest to kwestia kilku zlotych :)

Tak wiec to byly moje kosmetyki , ktore niedawno odkrylam i jestem 3 x na tak , postaram sie rowniez napisac cos o kosmetykach , ktore sa dla mnie beznadziejne :-) Pozdrawiaaam wszystkich czytelnikow i nawoluje do zostawienia po sobie sladu w postaci komentarza :-) Byloby nam baardzo milo.

2 komentarze:

  1. jestem tu pierwszy razi bardzo mi się podoba :D
    na 100% będę wpadać częściej ;]
    ii oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masło kakaowe :) i jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń