wtorek, 24 stycznia 2012

Pierwszy krok do pielęgnacji włosów i paznokci

Hey,

na wstępie muszę powiedzieć, że co do wyglądu moich włosów i paznokci nie mam co narzekać (tfu tfu :)). Jednak co jakiś czas, robię kurację witaminową, przyjmuję witaminki, są to różne suplementy diety, stosowałam już Revalid, Silica, Skrzypovita, a teraz jestem na etapie Capivit :) Kupuję takie, które wpadną mi w ręce. Jedynie Revalid został mi polecony przez dermatologa.


Jestem zdania, że aby mieć lśniące i zdrowe włosy trzeba o nie zadbać od "wewnątrz". Nasze włosy są narażone na różne czynniki zewnętrzne, modelowanie, farbowanie. Człowiek powinien wypijać dwa litry wody dziennie, rzadko piję napoje kolorowe, wolę wodę. Jednak dwóch litrów nie wypijam. No może latem :) Dlatego warto wspomóc się czasem takimi tableteczkami, najczęściej przyjmuję je na noc. Kiedyś słyszałam, że najlepiej preparaty witaminowe przyjmować na noc, gdyż organizm je lepiej wchłania..

Może macie jakieś sekretne sposoby dotyczące pielęgnacji włosów bądź skóry?? Z chęcią poznamy Wasze pomysły.

3 komentarze:

  1. Ja właśnie planuję zakup jakiegoś suplementu. Tylko rozważam który wybrać, bo jest ich teraz tyle, że Ciężko się zdecydować :P
    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto kupic sobie KAMIWAZE, w aptekach bez recepty , niestety 60 zł kosztuje 100 ml. Ale to naturalny olej z ekstraktów z roślin. Mój chłopak ma problem z łysieniem np. i dermatolog właśnie to mu przepisała. Dodatkowo suplementy diety, ale regularnie i przez długi okres czasu. Uzupełniać trzeba cegiełka po cegiełce... Nie ma tak, że jak tydzień bierzemy suplementy, to widać efekty. Niestety to długotrwały i ciężki wbrew pozorom proces:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi revalid przepisał własnie dermatolog, po nim efekt miałam extra.. Przyjęłam chyba 2 opakowania i po 3 miesiącach włosy miałam znacznie dłuższe :) z tym, że cena to ok 35 zł. Dokładnie ciężko jest zauważyć efekt przyjmowania suplementów, ale przy dobrym szamponie, maskach i rezygnacji z prostowania bądź kręcenia, szybko włosy wracają do dobrego stanu.

    OdpowiedzUsuń