poniedziałek, 30 stycznia 2012

ELDENA Duschgel

Witajcie,

dziś przedstawiam Wam żel pod prysznic, zamknięty w metalowym pojemniczku.



Owocowy żel pod prysznic o zapachu hibiskusa oraz żurawiny. Na początku uzyskujemy gęsty żel, który po rozprowadzeniu na skórze zamienia się w delikatną piankę.


Niestety ja nie czuję żadnego hibiskusa ani żurawiny, jak dla mnie zapach jest dość chemiczny. Ja jestem zakochana w żelach pod prysznic mocno owocowych. Mam taką "zasadę", że zimą używam żelu, który miałam na wakacjach i wtedy przywołuję piękne wspomnienia :) Naprawdę działa:) Wracając do żelu Eldena, w Polsce raczej jest niedostępny, nie rzucił mnie się również podobny produkt, a szkoooda gdyż warto wypróbować dla samego efektu. Pianka która się wytwarza, jest niezwykle delikatna. 

Macie może jakiś ulubiony produkt do kąpieli?? Ja poza żelem truskawkowym z The Body Shop w niczym się nie zakochałam..

Buziaki, miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. Z tego co piszesz to wywnioskowałam że to fajny gadżet:)Szkoda że u nas w Polsce nie ma dostępu do takich kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń