wtorek, 31 stycznia 2012

Ulubione i sprawdzone kosmetyki dla niemowlat i dzieci oraz maly prezent od narzeczonego :-)

Jako mloda mama , ktora uwielbia kosmetyki nie tylko dla siebie ale i dla swojego synka przetestowalam juz wiele rzeczy , ktore sluza do pielegnacji niemowlaka czy starszego dziecka. Pamietam gdy moj synek sie urodzil mial bardzo duzy problem z odparzeniami na pupie i trzeba bylo jakos temu zaradzic. Babcie polecaly rumianek , make ziemniaczana , wode i nic nie pomagalo. Przetestowalam wiele kremow tych drozszych i tanszych a takze zapisanych od lekarza. W koncu natrafilam na cud , ktory pomogl mojemu brzdacowi a mowa o Bepanthenie.
Wybaczcie za jego wyglad ale jest intensywnie uzywany :) W konsystencji dosc gesty ciagnacy sie , ale swietnie nawilza i wygladza to co ma wygladzac chroniac malucha od nieprzyjemnego odparzenia.
Kolejna rzecz to balsam do ciala firmy Johnson baby bedtime lotion.

Balsam o przyjemnym zapachu sprawia , ze skora dziecka jest nawilzona i milutka w dotyku. Zapach jest naprawde swietny i sama nieraz go uzywam:-) Gdy synek sie urodzil stosowalam oliwke Bambino , ktora rowniez sprawdzala sie rewelacyjnie.
Kolejna rzecz i juz ostatnia to krem intensywnie nawilzajacy do twarzy Nivea baby. Bardzo bylam zadowolona z kremu Bambino , ale niestety nie jest on u mnie dostepny.

Krem ten sprawdza sie idealnie w kazda pogode aczkolwiek nie wiem jak bedzie przy silnych mrozach , ktore niedlugo nas czekaja w Polsce :)
Do mycia ciala swietnie nadaje sie rowniez mydelko Bambino , ale teraz nie ma go w moim polskim sklepie i do mycia stosujemy zel z firmy Johnson's , ktory rowniez sprawdza sie bardzo dobrze.

Jako ostatnia rzecz chcialabym wam zaprezentowac prezent , ktory dostalam od mojego ukochanego a jest to baza pod podklad z firmy No7 :D Tak tak kupil mi to moj chlopak , poniewaz on wie jak ja lubie kosmetyki i chcial mi sprawic przyjemnosc i polecila mu to pani w sklepie :-)


Jest to strzal w dziesiatke , poniewaz do tej pory nie mialam zadnej bazy. Baza ta ma sprawiac , ze cera bedzie wygladala mlodziej , zakryje wszelkie drobne zmarszczki czy pory , wygladzi cere i przygotuje ja pod podklad. Do tej pory uzylam jej tylko 2 razy , poniewaz jest jej malo i szkoda mi jej na codzien , ale rewelacyjnie stapia sie z cera i twarz wyglada promiennie a podklad dluzej sie utrzymuje. Zobaczymy jak zachowa sie gdy pojde na jakas impreze :)

Juz niedlugo bede miala dostep do polskich kosmetykow i nie moge sie tego wprost doczekac! Chcialam zebyscie napisaly mi jakie kosmetyki najabrdziej polecacie , ktore sa warte kupienia :) Na pewno chcialabym sprobowac jakichs olejkow do wlosow i maseczki biovax. Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplo w ten zimny wieczor!

5 komentarzy:

  1. z olejków do włosów to polecam bez wątpienia olejki alterra ;) niby olejek do masażu, ale ja nim olejuję włosy, robię masaż twarzy i w ogóle używam do pielęgnacji wszystkiego ;p co do kosmetyków dla dzieci to jeszcze mi się nie przydadzą, ale z doświadczenia wiem, że produkty Johnsons baby pachną cudownie ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten balsam właśnie w ogóle mi nie śmierdzi samoopalaczem ; o na początku pachnie jak jabłuszko, a potem jak wafelek ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam strasznego fioła na punkcie włosów i dbam o nie jak nie wiem, więc Twój komplement liczy się dla mnie podwójnie, dziękuję ;) Dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta baza. Nigdy nie słyszałam o niej ale czas to zmienić :) bardzo fajne prezenty od chłopaka dostajesz .

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki biovax są świetne, z olejków na razie używam bambino :P

    OdpowiedzUsuń