wtorek, 17 stycznia 2012

Nivea Visage pure & natural tonik oczyszczający

Hey !!

Nareszcie koniec :) Tonik który przykuł od razu moją uwagę okazał się totalną klapą. Dobrze, że nie kupiłam dodatkowo kremu z tej serii. Tonik oczyszczający firmy Nivea nadający się dla wszystkich typów skóry, w którego skład wchodzi olejek arganowy i bio aloes. Nie zawiera parabenów, barwników, sylikonów ani olejów mineralnych. No brzmi to wyśmienicie, ale tylko brzmi. Miał odświeżać i oczyszczać skórę, przywracając naturalną równowagę skóry oraz zdrowy i promienny wygląd.

  
Dla mnie najważniejsze, aby po użyciu toniku moja skóra była delikatna, zależy mi na uczuciu świeżości i oczyszczenia skóry. Niestety za pomocą tego produktu nie osiągnęłam takiego efektu, od pierwszego użycia byłam poootwornie rozczarowana.. Jeżeli chodzi o zapach to jest dosyć znośny.


Podczas zakupu nie spojrzałam na skład w którym jak się okazało znajduje się alkohol :( z pewnością to przyczyniło się ostatnio do przesuszenia mojej skóry. Słyszałam dosyć sporo negatywnych opinii na temat tego toniku. Z pewnością nie zakupię go kolejny raz..

Życzę wszystkim miłego popołudnia ja zabieram się za naukę :(((

1 komentarz: