sobota, 5 listopada 2011

10 skojarzeń part II

Marta hmmmm, rzekłabym grzechu warta !

1. Muzyka - tak tak, musi się powtórzyć. Pierwsze co mi na myśl przychodzi. "Szukaj mnie" z filmu Kogel Mogel. To nasz hymn :)

2. Matka Polka - zupki, kupki teraz to jej priorytet.

3. Spontaniczność - chwila, leci do sklepu kupuje farbę do włosów i działa, idzie do fryzjera ścina włosy. A mnie to wieki zajmuje :D

4. Uparciuch - ojjj musi postawić na swoim.

5. Miłość - tyle lat z jednym facetem OMG. Nie no na poważnie, u niej jest tak, że mimo kłopotów trzymamy się za ręce i idziemy dalej bo się kochamy.

6. Rodzina - poprzez to, że Marta jest tak daleko od domu, najbliższych. Doceniam to, że ja mam ich w każdej chwili.

7. Rozmowy - z nią to czysta przyjemność, fajnie jest mieć kogoś z kim możesz rozmawiać o wszystkim, poruszać różne tematy (w szerokim tego słowa znaczeniu).

8. Wsparcie - pomimo dzielących nas kilometrów, czuje jej wsparcie, gdy jest źle wiem, że myśli o mnie i jest ze mną.

9. Sałatki i kawusia :))))))

10. Umiejętność wybaczania - jak każdy szanujący się "związek" miałyśmy wzloty i upadki, obie zapomniałyśmy o przeszłości i zaczęłyśmy na nowo.

Uwaga uwaga, przedstawiam Wam Martę !!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz