środa, 23 listopada 2011

La Roche-Posay Hydreane Legere

Hey, Hey

od jakiegoś czasu poszukiwałam wody termalnej, koniecznie chciałam kupić z firmy Iwostin. Szukałam, szukałam no i nie znalazłam, dziś w aptece kupiłam krem z La Roche-Posay Hydreane Legere, jest to krem nawilżający do skóry normalnej bądź mieszanej, na bazie wody termalnej La Roche-Posay. Jak zapewniają producenci krem ten łagodzi i stopniowo redukuje wrażliwość skóry, zapewnia komfort i elastyczność, wypełnia skórę oraz łagodzi podrażnienia. Co jest dla mnie ważne. Gdyż jak już wspominałam od wielu lat borykam się za AZS, przez co moja skóra jest niezmiernie wrażliwa.

Do kremu dołączona została woda termalna, mała bo mała :) ale jest. Jak wiadomo taka woda pomaga w pielęgnacji skóry wrażliwej, stosowana jest często po różnych zabiegach kosmetycznych, dermatologicznych bądź po zwykłym podrażnieniu słonecznym. Zawarty w wodzie Selen działa kojąco na skórę oraz ma działanie antyrodnikowe. Wodą spryskujemy twarz czekamy chwilkę i wycieramy chusteczką. Dobre do pielęgnacji wieczornej jak i porannej.. Wieczorem pozwoli zmyć nam resztki makijażu, bo jak wiemy, żadne mleczko, żaden tonik ani płyn micelarny nie oczyści nam twarzy idealnie, no przynajmniej ja jeszcze nie odkryłam takiego cuda :) Z kolei rano odświeży nam skórę i pobudzi.


Jakby tego było mało w gratisie dostałam jeszcze jedną wodę termalną już z firmy Iwostin, a tyle jej szukałam. Iwostin jest to polska firma, woda termalna pochodzi z Iwonicza-Zdroju, zawiera krzemionkę, jony wapnia i kwas metaborowy.


Przetestujemy i zobaczymy co za cuda tu mamy:)

2 komentarze:

  1. kusisz kusisz moze tez sie skusze na ta wode termalna :-) a mialam oszczedzac haha

    OdpowiedzUsuń