sobota, 5 listopada 2011

10 skojarzen :-)

A wiec przystepuje do dziela na pomysl Karoli , 10 skojarzen jakie z nia mam :)

1) Muzykaaaaaaaa :) Zawsze i wszedzie odkad pamietam muzyka towarzyszyla mi i Karoli i zawsze razem spiewalysmy rozne utwory , od starych hitow po nowosci :) I z pewnoscia kiedys jeszcze bedziemy slawne , tak tak :)

2) Oczy :) Karola pewnie tego nie wie , bo chyba jej nie mowilam , ale ma boskie oczy - kolor , rzesy itd. a ja jej zazdroszcze :D

3) Figura :) No i na dodatek oprocz pieknych oczu ma swieetna figure , ktorej tez jej zazdroszcze i na dodatek zawsze byla szczupla :-)

4) Ironia :) Ale w pozytywnym sensie :) Karola zawsze byla ironiczna i nieraz niektorzy pewnie jej nie mogli zrozumiec , ale ja zawsze rozumialam i podobalo mi sie to :)

5) Asertywnosc. To bardzo wazna cecha , umiec powiedziec NIE i Karolcia wlasnie ta ceche posiada i zawsze ma wlasne zdanie i go broni co bardzo cenie i szanuje , bo w tych czasach wiekszosc osob goni za niedoscignionym wzorcem i kazdy wszystko kopiuje.

6) Imprezki :) Oj taaak troche tego razem przezylysmy i bardzo mam mile wspomnienia , ale sadze , ze mamy jeszcze sporo do nadrobienia..:)

7) Zaufanie. Chociaz wiele razem przeszlysmy to pomimo wszystko nadal mam ogromne zaufanie , ktore nie zostalo nadszarpniete i bardzo sie z tego ciesze :)

8) Wiersze , ksiazki :) Bedac w gimnazjum Karola recytowala piekne wiersze i pamietam jak jezdzilam z nia na konkursy i trzymalam kciuki . I pamietam nasze wypozyczanie ksiazek - romansidel dla gimnazjalistow - i wymienianie sie nimi haha :)

9) Spacery. Kiedys wiele razem spacerowalysmy i zawsze na spacerkach plotkowalysmy o tym i o tamtym i to byl bardzo faaajny czas. Niestety jestesmy teraz daleko od siebie wiec nie mozemy juz tego praktykowac , ale zawsze jest internet hehe.

10) Kosmetyki , modaaaaa :D Taak to jest to czym obie sie interesujemy i mam nadzieje , ze ten blog bedzie tez poswiecony tej tematyce :)

Taaa i to by bylo na tyle , pewnie jes jeszcze wiele rzeczy , ktore kojarza mi sie z Karola , ale wyszlaby z tego epopeja hehe a ja musze sie jeszcze wprawic w pisaniu i z gory przepraszam , ale nie mam polskich znakow:( Ale cos z tym w koncu zrobie :)

A oto piekna Karolcia :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz