czwartek, 24 listopada 2011

Kosmetyki do codziennego makijazu :)

Moj codzienny makijaz  jest bardzo skromny  , przynajmniej tak mi sie wydaje :) Gdy chodze do pracy ogranicza on sie do podkladu , pudru matujacego , rozu i tuszu do rzes :) Gdy mam dzien wolny czasem pomaluje oko jakims delikatnym cieniem i czarna kredka. Moje kosmetyki , ktorych obecnie uzywam to :
 Podklad - na zmiane Maybelline Dream Matt Mousse i Maybelline Superstay 24 h . Ten pierwszy jest idealny dla mojej tlustej cery , swietnie ja matuje i wygladza , ma dobre krycie , ale niestety troche ja wysusza dlatego kupilam Maybelline SS24h. Trzyma on sie na mojej buzi caly dzien , nawet wieczorem gdy jestem po pracy podklad jest na swoim  miejscu , krycie ma srednio , po paru godzinach moja twarz sie swieci , ale moge ja przypudrowac , ogolnie na razie jestem zadowolona.


Kolejna rzecz to puder matujacy , utrwalajacy podklad i od dawna uzywam niezmiennie Rimmel Stay Matt. Probowalam nawet drozszych odpowiednikow , ale zawsze powracam do Rimmela. Utrzymuje on mat na mojej buzi przez dobre 3-4 godziny.

 Czasem uzywam troche rozu na policzki i moim faworytem jest ten roz z Maybelline , ktory jest lagodny i nie obawiam sie , ze po nalozeniu go na twarz bede wygladala jak klaun ;-)

  Rzadko uzywam bronzera , ale zdarza sie i zawsze mialam pecha do bronzerow , wybieralam za ciemne , ale w prezencie od cioci dostalam bronzer firmy PUPA , ktory jest swietny , daje fajny cieply efekt i ma lusterko :-)

Jesli chodzi o makijaz oczu uzywam zwyklego ciemnego cienia do podkreslenia brwi. Od niedawna testuje baze pod cienie firmy ArtDeco i poki co zauwazylam , ze faktycznie , cienie dluzej trzymaja sie na moich powiekach , ktore tez sa tluste.


Od niedawna rowniez posiadam paletke Sleek Storm i bardzo podbaja mi sie te cienie i najczesciej do codziennego makijazu wybieram trzeci od gory brazowy mat.


Moim ukochanym cieniem do codziennego makeupu jest cien firmy Loreal , ktory swietnie rozswietla oko .


Na usta zazwyczaj nakladam pomadke ochronna , czy zwykla wazeline. Od jakiegos czasu uzywam balsamu do usy Tisane i pomimo , ze ma okropny zapach swietnie wygladza i koi podraznione usta. Jesli chodzi o blyszczyki zazwyczaj wybieram rozowe kolory badz nude. Moim ulubionym jest blyszczyk z Bourjouis 3d maxx effect pierwszy z lewej :)


No i to by bylo na tyle :) mam nadzieje , ze nie wyszlam na straszna pudernice :) jednak musze dodac , ze nie wyobrazam sobie codzinnego makijazu bez podkladu i tuszu do rzes - mysle , ze to by spokojnie starczylo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz